Hvordan influere bæredygtighed på læringsmål i innovations undervisning for ingeniørstuderende.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferenceartikel i proceedingpeer review

2 Downloads (Pure)
Bidragets oversatte titelHvordan influere bæredygtighed på læringsmål i innovations undervisning for ingeniørstuderende.
OriginalsprogEngelsk
TitelEngaging, Engineering, Education : SEFI 48th Annual Conference Proceedings
RedaktørerJan van der Veen, Natascha van Hattum-Janssen, Hannu-Matti Järvinen, Tinne de Laet, Ineke ten Dam
Antal sider8
UdgivelsesstedEnshede
ForlagEuropean Society for Engineering Education (SEFI)
Publikationsdato2020
Sider1346-1353
ISBN (Elektronisk)978-2-87352-020-5
StatusUdgivet - 2020
BegivenhedSEFI Annual Conference: Engaging Engineering Education - Enshede, Holland
Varighed: 20 sep. 202024 sep. 2020
Konferencens nummer: 48

Konference

KonferenceSEFI Annual Conference
Nummer48
LandHolland
ByEnshede
Periode20/09/2024/09/20

Emneord

  • Læring, pædagogik og undervisning
  • innovation
  • bæredygtighed

Citationsformater