Hvordan kan læreren i den danske folkeskole være med til at etablere faglige og socialt inkluderende læringsmiljøer ved brug af udeskolepædagogiske læringsstrategier?

Charlotte Østergaard, Laura Lundager Jensen

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftAbstraktForskning

    OriginalsprogDansk
    Publikationsdato2014
    Antal sider1
    StatusUdgivet - 2014
    Begivenhednordisk læreruddannelseskongres - Læreruddannelsen i Grønland, Nuuk, Grønland
    Varighed: 2 sep. 20148 sep. 2014
    Konferencens nummer: 13. nordiske læreruddannelseskongres

    Konference

    Konferencenordisk læreruddannelseskongres
    Nummer13. nordiske læreruddannelseskongres
    LokationLæreruddannelsen i Grønland
    Land/OmrådeGrønland
    ByNuuk
    Periode02/09/1408/09/14

    Emneord

    • udeskole
    • Inklusion
    • inkluderende læringsmiljøer
    • inkluderende undervisning
    • udeskole

    Citationsformater