Hvordan uddannes pædagoger? Perspektiver fra et forskningsprojekt

Jan Jaap Rothuizen (Redaktør), Line Togsverd (Redaktør)

Publikation: Bog/antologi/rapport/Ph.d. afhandlingBogForskning

411 Downloads (Pure)

Abstract

Resultatet af et længerevarende forskninsgprojekt om uddannelsens bidrag til dannelse af professionsidentitet. Bogen består af et indledende kapitel: På sporet af det pædagogiske og tre dele med hver et antal kapitler: Professionsforståelse i praktikken (2) Uddannelsens veje og (3) Det pædagogiske projekt
OriginalsprogDansk
UdgivelsesstedÅrhus
ForlagVIA UC Videncenter for Socialpædagogik og Socialt Arbejde
Vol/bind1
Udgave1
Antal sider305
ISBN (Trykt)978-87-99620-0-7
ISBN (Elektronisk)978-87-995229-9-6
StatusUdgivet - 2013

Emneord

  • pædagoguddannelsen
  • etik
  • professionsidentitet
  • professionsdidaktik
  • pædagogik
  • faget pædagogik
  • praktik

Citationsformater