Hvordan uddannes pædagoger? Perspektiver fra et forskningsprojekt

Jan Jaap Rothuizen (Redaktør), Line Togsverd (Redaktør)

Publikation: Bog/antologi/rapport/kliniske retningslinjerBogForskning

Abstract

Resultatet af et længerevarende forskninsgprojekt om uddannelsens bidrag til dannelse af professionsidentitet. Bogen består af et indledende kapitel: På sporet af det pædagogiske og tre dele med hver et antal kapitler: Professionsforståelse i praktikken (2) Uddannelsens veje og (3) Det pædagogiske projekt
OriginalsprogDansk
UdgivelsesstedÅrhus
ForlagVidencenter for socialpædagogik og socialt arbejde, VIA University College
Vol/bind1
ISBN (Trykt)978-87-99620-0-7
StatusUdgivet - 2013
Udgivet eksterntJa

Emneord

  • etik
  • faget pædagogik
  • praktik
  • professionsdidaktik
  • professionsidentitet
  • pædagogik
  • pædagoguddannelsen

Citationsformater