Aktiviteter pr. år
Abstract
Artiklen konkretiserer og eksemplificerer, hvad undervisere kan få ud af at ”gå i en praktikers fodspor” og hvordan man på den måde kan blive en bedre underviser. I dette tilfælde handler det om "shadowing" af en irsk pædagog, der arbejder med udsatte unge i et ungdomsscenter i Sligo i Irland. I artiklen knyttes an til Karsten Hundeides tre dialogformer og 8 samspilstemaer.
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Tidsskrift | Pædagogisk extrakt |
Udgave nummer | 9 |
Sider (fra-til) | 34-37 |
Antal sider | 4 |
ISSN | 2246-7920 |
Status | Udgivet - jun. 2016 |
Emneord
- pædagogisk arbejde
- udsatte unge
Aktiviteter
- 1 Andet
-
Præsentation af HIP, projektsamarbejde og fremtidigt samarbejde mellem ASV og VIA
Kjær Jensen, J. (Ekspert), Klausen, B. (Ekspert), Søbjerg, L. M. (Ekspert), Vincenti, G. (Ekspert), Søbjerg, L. M. (Ekspert), Klausen, B. (Ekspert), Vincenti, G. (Ekspert) & Søbjerg, L. M. (Ekspert)
8 jun. 2017Aktivitet: Andre aktivitetstyper › Andet
Fil