IKT-udvikling med afsæt i teorien om den lærende organisation

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Abstract

Bogen stiller skarpt på spørgsmålet om skolen som lærende organisation - ikke kun som et teoretisk projekt, men også som et praktisk anliggende. Antologien er foranlediget af et treårigt udviklingsprojekt, som Århus Kommunale Skolevæsen iværksatte under titlen Skolen som lærende organisation. Fire af kommunens skoler fik en særlig bevågenhed, idet de indgik i et forskningsprojekt under Danmarks Pædagogiske Universitet.
OriginalsprogDansk
TitelSkolen som lærende organisation : I teori og praksis
RedaktørerBirgit Ryberg, Marianne Thrane
Antal sider287
Vol/bind1
UdgivelsesstedÅrhus
ForlagForlaget Klim
Publikationsdato4 jan. 2003
Udgave1
Sider262-287
Artikelnummer10
ISBN (Trykt)87-7955-113-0
StatusUdgivet - 4 jan. 2003

Emneord

  • pædagogik

Citationsformater