Important Parameters in Interdisciplinary Designing for Learning

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelFormidling

    Abstract

    Artiklen indgår i en speciel udgivelse af tidsskriftet Journal of Systemics, Cybernetics and Informatics (JCSI). Denne udgivelse af tidsskriftet omhandler 'Rigor and Interdisciplinary Communication' og havde fokus på tværfagligt samarbejde. Artiklen 'Important Parameters in Interdisciplinary Designing for Learning' tager udgangspunkt i de mange forskellige tilgange der er til undervisning og læring som kan enten kan være kollaborativ eller instruktiv. I følge artiklen er den vigtigste faktor for læringsdesign i en tværfaglig, kollaborativ tilgang til læring og dette er kommunikation. Artiklen belyser også aktionslæring som tilgang og er baseret på forskellige forskningsprojekter hvor kollaborative læringsdesign tilgange er afprøvet.
    OriginalsprogEngelsk
    TidsskriftJournal of Systemics, Cybernetics and Informatics
    Vol/bind18
    Udgave nummer1
    Sider (fra-til)197-205
    Antal sider9
    ISSN1690-4532
    StatusUdgivet - 2020

    Emneord

    • Læring, pædagogik og undervisning
    • læring
    • samarbejde

    Fingeraftryk

    Dyk ned i forskningsemnerne om 'Important Parameters in Interdisciplinary Designing for Learning'. Sammen danner de et unikt fingeraftryk.

    Citationsformater