Projekter pr. år
Abstract
Projektet 'Innovation af e-læring' har som sit primære formål at innovere læreruddannelsen som e-læring ved Center for Skole & Læring, Professionshøjskolen Absalon. I denne delrapport præsenteres resultaterne fra projektets to indledende to faser, hvoraf den første fase bestod i en kortlægning af international forskning i e-læring, af erfaringer med e-læring på andre professionshøjskoler i DK og af interne forståelser og udfoldelser af e-læring i Center for Skole & Læring. I projektets anden fase blev der udviklet en række nye didaktiske og organisatoriske design for e-læring, som forsøger at løse de i rapporten identificerede udfordringer. De udviklede design er blevet drøftet med relevante fokusgrupper på en række designworkshops, og projektet vil fremadrettet igangsætte eksperimenter med disse design. Projektets to indledende faser opsummeres i rapportens konklusion, og der præsenteres en række anbefalinger til det videre arbejde med innovation af læreruddannelsen som e-læring ved Center for Skole & Læring.
Originalsprog | Dansk |
---|
Forlag | Professionshøjskolen Absalon |
---|---|
Antal sider | 272 |
Status | Udgivet - 20 dec. 2017 |
Projekter
- 1 Afsluttet
-
Innovation af e-læring
Gynther, K. (Projektleder), Nortvig, A.-M. (Projektleder), Petersen, A. K. (Projektdeltager), Akselsen, K. T. (Projektdeltager), Madsen, P. H. (Projektdeltager), Balle, S. H. (Projektdeltager), Klimaszyk, P. (Projektdeltager), Kunzendorf, A. L. (Projektdeltager), Sebro, T. (Projektdeltager), Petersen, J. H. (Projektdeltager) & Roug-Andersen, Y. H. (Projektdeltager)
01/02/17 → 31/01/18
Projekter: Projekt › Udviklingsprojekt/ Innovation