Projekter pr. år
Abstract
I denne rapport præsenterer Professionshøjskolen Metropol resultaterne af en undersøgelse af, hvordan innovationsdidaktik har betydning for at skabe og styrke inkluderende læringsmiljøer, hvor flest mulige elever er deltagende i undervisningen. Undersøgelsen tager udgangspunkt i forskning, som viser, at elevernes motivation, læringsudbytte og innovative kompetencer øges, når der undervises med og gennem processer, der sigter mod at skabe værdi for nogen. Rapporten bidrager med ny viden om inkluderende potentialer i fag og procesorienterede forløb, der sigter mod udvikling af elevernes innovationskompetence.
| Originalsprog | Dansk |
|---|
| Udgivelsessted | København |
|---|---|
| Forlag | Professionshøjskolen Metropol |
| Antal sider | 43 |
| Status | Udgivet - 26 jan. 2018 |
Emneord
- Børn og unge
- Læring, pædagogik og undervisning
- Innovationsdidaktik
- deltagelse
- inklusion
Projekter
- 1 Afsluttet
-
Konceptudvikler og underviser på Boost - Innovativ Skole i Helsingør
Hansen, B. K. (Projektdeltager)
01/01/15 → 31/12/17
Projekter: Projekt › Udviklingsprojekt/ Innovation