Projekter pr. år
Abstract
Dette er en bog, der er tænkt til inspiration for lærere, der underviser i læsning og skrivning eller inddrager læsning og skrivning i deres fagundervisning. Den har fokus på sprog og literacy i lyset af den øgede sproglige mangfoldighed i skolen. Bogen hviler på forsknings- og udviklingsprojektet Tegn på sprog og præsenterer i komprimeret form en række aktivitetstyper, som på forskellig
vis er indgået i de undervisningsforløb, som er del af projektet, og som vi har fundet perspektivrige
vis er indgået i de undervisningsforløb, som er del af projektet, og som vi har fundet perspektivrige
Originalsprog | Dansk |
---|
Forlag | Professionshøjskolen UCC |
---|---|
Antal sider | 62 |
ISBN (Trykt) | 978-78-998-9090-3 |
Status | Udgivet - 2016 |
Emneord
- sprogtilegnelse
Projekter
- 1 Afsluttet
-
Tegn på sprog - tosprogede børn lærer at læse og skrive
Daugaard, L. M. (Projektdeltager), Orluf, B. (Projektdeltager), Østergaard, W. (Projektdeltager), Ladegaard, U. (Projektdeltager), Wulff, L. (Projektdeltager), Pitkänen-Huhta, A. (Projektdeltager), Laursen, H. P. (Projektleder), Holm, L. (Projektdeltager), Axelsson, M. (Projektdeltager), Buchardt, M. (Projektdeltager) & Lundqvist, U. (Projektdeltager)
01/08/08 → 30/06/18
Projekter: Projekt › Forskning
Fil