Abstract
Interne sociale medier vinder frem i nutidens organisationer, og de har potentialet til at blive medarbejdernes kommunikationsarena. Når medarbejdere får en stemme i organisationen, får ledere og medarbejdere en mulighed for at lytte til og forstå hinanden. Men det kræver, at organisationen skaber rammerne for det.
Interne sociale medier er den første grundbog på dansk, som giver en samlet indføring i det faglige arbejde med interne sociale medier. Den giver brugbare teoretiske perspektiver og gør denne viden konkret og anvendelig gennem eksempler, praktiske anvisninger og en række aktuelle cases fra bl.a. LEGO, Velux, Jyske Bank, Frederikshavn Kommune og Dansk Flygtningehjælp.
Interne sociale medier er den første grundbog på dansk, som giver en samlet indføring i det faglige arbejde med interne sociale medier. Den giver brugbare teoretiske perspektiver og gør denne viden konkret og anvendelig gennem eksempler, praktiske anvisninger og en række aktuelle cases fra bl.a. LEGO, Velux, Jyske Bank, Frederikshavn Kommune og Dansk Flygtningehjælp.
Originalsprog | Dansk |
---|
Forlag | Samfundslitteratur |
---|---|
Antal sider | 190 |
ISBN (Trykt) | 9788759342596 |
Status | Udgivet - 18 nov. 2024 |
Emneord
- Medier, kommunikation og sprog
- Kommunikativt medarbejderskab
- Medarbejdere som kommunikatører
- intern kommunikation
- interne sociale medier
- organisatorisk lytning
- psykologisk tryghed