Involvering af børn via participatoriske metoder

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper/skriftligt oplægForskning

    5 Downloads (Pure)

    Abstract

    Dette skriv er udarbejdet som paper til workshoppen på NUBU’s aftagerkonference, april 2014. Paperet er baseret på viden genereret i et NUBU finansieret projekt ”Inklusion i børneperspektiver”. Formålet med projektet var at afprøve deltagelsesorienterede teknikker med metoden Participatory Rural Appraisal (PRA) med henblik på udvikling af dokumentations- og evalueringsmetoder, som inddrager og involverer børns perspektiver på inklusion (Madsen og Boje: 2013). Dette paper har særligt til formål at præsentere de anvendte metoder samt at give et kort indblik i de fund, vi fandt via brugen af metoderne.
    OriginalsprogDansk
    Publikationsdato30 apr. 2014
    Antal sider9
    StatusUdgivet - 30 apr. 2014
    BegivenhedInddragelse af udsatte børn og unge i hverdagslivets arenaer: NUBU's aftagerkonference 2014 - Nationalmuseet, København, Danmark
    Varighed: 30 apr. 201430 apr. 2014

    Konference

    KonferenceInddragelse af udsatte børn og unge i hverdagslivets arenaer
    LokationNationalmuseet
    Land/OmrådeDanmark
    ByKøbenhavn
    Periode30/04/1430/04/14

    Citationsformater