Abstract
I hvilket omfang benytter lærerne i indskolingen it i deres undervisning? Lise Sørensen og Bettina Buch har et projekt i Nationalt Videncenter for Læsning, hvor de undersøger brugen af it i læseundervisningen i indskolingen – børnehaveklasse til 3. klasse.
Her foreligger nogle foreløbige resultater omkring nogle paradokser i forholdet mellem brugbarheden af it, mulighederne for at bruge det og ønsket om at inddrage det.
Her foreligger nogle foreløbige resultater omkring nogle paradokser i forholdet mellem brugbarheden af it, mulighederne for at bruge det og ønsket om at inddrage det.
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Tidsskrift | Viden om læsning |
Vol/bind | 3 |
Udgave nummer | 20 |
Sider (fra-til) | 23 |
Antal sider | 3 |
ISSN | 2245-2761 |
Status | Udgivet - apr. 2008 |
Emneord
- indskoling
- it