Projekter pr. år
Abstract
Det er ikke nogen hemmelighed, at det kan være svært at bruge begrebet literacy i daglig tale og regne med at blive forstået. Sådan er det også i aktionslæringsprojektet Tidlig literacy – tidlig numeracy på Frederiksberg. Literacy klinger ikke af hverdagens sprog, og det øger behovet for at definere, hvordan begrebet skal forstås i denne sammenhæng.
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Tidsskrift | Viden om Literacy |
Udgave nummer | 22 |
Antal sider | 7 |
ISSN | 2245-2761 |
Status | Udgivet - 1 sep. 2017 |
Emneord
- danskundervisning
Projekter
- 1 Afsluttet
-
Tidlig Literacy - tidlig numeracy
Hannibal, S. S. (Projektdeltager), Andersen, M. W. (Projektdeltager), Kaas, T. (Projektdeltager), Freil, O. (Projektdeltager), Reusch, C. F. (Projektleder), Hannibal, S. S. (Projektdeltager), Basse, L. (Projektdeltager), Andersen, M. W. (Projektdeltager), Kaas, T. (Projektdeltager), Freil, O. (Projektdeltager), Anker, M. (Projektleder) & Reusch, C. F. (Projektleder)
01/01/16 → 31/12/18
Projekter: Projekt › Udviklingsprojekt/ Innovation
Fil