Jeg kan noget, ved noget og jeg er noget: erfaringer med kompetenceudvikling på erhvervsskoler

Albert Astrup Christensen, Susanne Gottlieb

Publikation: Bog/antologi/rapport/kliniske retningslinjerRapportForskning

Abstract

Hæftet indeholder idéer og forslag til, hvordan man kan beskrive, planlægge, udvikle og evaluere forskellige branchespecifikke faglige, sociale og personlige kompetencer, helhedsorienteret og i forhold til den enkelte elevs behov og ønsker, og der gives bud på, hvordan elever, lærere og ledere kan arbejde med elevernes kompetenceudvikling. Hæftet bygger på praktiske erfaringer fra udviklingsarbejde på flere erhvervsskoler.
OriginalsprogDansk
Udgivelses stedFrederiksberg
ForlagUndervisningsministeriet
Antal sider80
ISBN (Trykt)87-603-2155-5
ISBN (Elektronisk)87-603-2157-1
StatusUdgivet - 2002
BegivenhedJeg kan noget, ved noget og jeg er noget -
Varighed: 1 jan. 2002 → …
NavnUddannelsesstyrelsens temahæfteserie
Nummer3
Vol/bind2002

Konference

KonferenceJeg kan noget, ved noget og jeg er noget
Periode01/01/02 → …

Emneord

  • kompetencer
  • aktionslæring

Citationsformater

Christensen, A. A., & Gottlieb, S. (2002). Jeg kan noget, ved noget og jeg er noget: erfaringer med kompetenceudvikling på erhvervsskoler. Undervisningsministeriet. Uddannelsesstyrelsens temahæfteserie, Nr. 3, Bind. 2002 http://fou.emu.dk/offentlig_show_projekt.do?id=101272