Projekter pr. år
Abstract
Det er i stigende grad et vilkår, at pædagoger i dagtilbud skal arbejde med kommunalt besluttede metoder, systematikker og indsatser, som anviser dem at udføre deres arbejde på særlige måder. Men hvordan oplever pædagogerne det? Og hvad betyder det for deres faglighed?
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Tidsskrift | Pædagogisk extrakt |
Udgave nummer | 25 |
Sider (fra-til) | 21-24 |
Antal sider | 3 |
ISSN | 2246-7920 |
Status | Udgivet - 18 dec. 2024 |
Emneord
- Børn og unge
- pædagogisk arbejde
- styring
- dagtilbud
- pædagogisk faglighed
- Læring, pædagogik og undervisning
Projekter
- 1 Igangværende
-
Alliance - En undersøgelse af den styrkede pædagogiske læreplans pædagogiske og forvaltningsmæssige realiseringsprocesser
Rothuizen, J. J. (Projektdeltager), Rasch-Christensen, A. (Projektdeltager), Koumaditis, L. J. (Projektleder), Kofod-Hannberg, E. (Projektdeltager), Buus, A. M. (Projektleder), Petersen, C. S. F. (Projektdeltager) & Laursen, H. (Projektdeltager)
01/10/19 → 30/06/25
Projekter: Projekt › Forskning
Fil