Vidensbasering af pædagogiske professioner og professionel praksis

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftAbstraktForskningpeer review

    Abstract

    Analyse af forskellige bud på, hvilke former for viden der kan vidensbasere pædagogiskeprofessioner
    Bidragets oversatte titelVidensbasering af pædagogiske professioner og professionel praksis
    OriginalsprogEngelsk
    Publikationsdato21 aug. 2017
    StatusUdgivet - 21 aug. 2017
    BegivenhedECER: Reforming Educations and the Imperative of Constant Change: Ambivalent Roles of Policy and Educational Research - Campus Carlsberg, Copenhagen, Danmark
    Varighed: 22 aug. 201725 aug. 2017

    Konference

    KonferenceECER
    LokationCampus Carlsberg
    LandDanmark
    ByCopenhagen
    Periode22/08/1725/08/17

    Emneord

    • Undersøgelsesdesign, teori og metode
    • evidens
    • pædagoguddannelsen
    • pædagogisk praksis

    Citationsformater