Projekter pr. år
Abstract
Denne artikel giver gode råd til, hvordan du som ressourceperson inden for læse- og ordblindeområdet kan coache dine kolleger, så I kan understøtte jeres ordblinde elevers faglige trivsel. Artiklen beskriver bl.a. relationen mellem læsecoach og kollega, hvad der fremmer kollegacoaching, og hvordan den kollegiale samtale kan håndteres.
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Publikationsdato | maj 2020 |
Udgivelsessted | København |
Udgiver | EMU.dk |
Status | Udgivet - maj 2020 |
Emneord
- Læring, pædagogik og undervisning
- faglig trivsel
- kollegacoaching
- ordblindevenlige miljøer
- ordblindhed
- vejledning
Projekter
- 1 Afsluttet
-
GODS: Guide til ordblindevenlig didaktik i skolen
Olsen, M. H. (Projektdeltager), Bruun, M. N. (Projektdeltager), Jandorf, B. D. (Projektleder), Gandil, T. L. L. (Projektdeltager), Olsen, M. H. (Projektdeltager), Gandil, T. L. L. (Projektdeltager), Bruun, M. N. (Projektdeltager), Jandorf, B. D. (Projektleder) & Thomsen, I. T. (Projektleder)
01/08/18 → 29/02/20
Projekter: Projekt › Udviklingsprojekt/ Innovation