Kreativitet og innovation på skoleskemaet: lærer vi gennem analogier?

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiUndervisning

Abstract

Bidraget præsenterer et nyt forskningsfelt omkring analogilæring i forhold til danskfaget for 4.-10. klassetrin i den nye læreruddannelse, hvor der er fokus på kreativitet og innovation inden for kompetenceområde 3. Der udarbejdes et begrebsapparat, som kan anvendes på digitale og multimodale tekster og læremidler.
OriginalsprogDansk
TitelLærerprofiler i dansk - nye mål og kompetencer 4.-10. klassetrin. Bind III
RedaktørerBenny Bang Carlsen, Niels Mølgaard
Antal sider51
Vol/bindBind III
UdgivelsesstedSamfundslitteratur
ForlagSamfundslitteratur
Publikationsdato1 mar. 2014
Udgaveførste udgave
ISBN (Elektronisk)978-87-593-19109
StatusUdgivet - 1 mar. 2014

Emneord

  • danskundervisning

Citationsformater