Kvalificering af læring og samskabelse i specialundervisning: Læring og trivsel - et projekt for Kalundborg Kommunes specialundervisere

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelForskningpeer review

Abstract

Artiklen handler om et forløb baseret på Miniprojekter for 28 teams, ca 150 lærere , pædagoger, konsulenter og ledere igennem et år. Projektet skulle skabe sammenhængskraft og pædagogisk udvikling af læring og trivsel.
OriginalsprogDansk
TidsskriftTidsskriftet Specialpædagogik
Udgave nummer3-2022
Sider (fra-til)3-16
Antal sider14
ISSN0107-0649
StatusUdgivet - 26 okt. 2022

Emneord

  • Læring, pædagogik og undervisning
  • Bo Hejlskov Elvén
  • Cirkularitet
  • Karl Tomm
  • Læring og trivsel
  • Socialkonstruktionisme
  • læreprocesser
  • miniprojekter
  • padlet
  • positionering
  • pædagogisk supervision
  • repositionering
  • tænkebokse

Citationsformater