Abstract
Kapitlet etablerer og afprøver et analyseapparat, der bidrager til at højne
kvaliteten af de valg, som foretages af web 2.0-læremidler i danskfaget. I
kapitlet fokuseres der på læremiddel evaluering af nogle af de funktioner,
som typisk tilskrives web 2.0-værktøjerne, ligesom der gives eksempler
på læremiddelevaluering af funktionelle læremidler, der har produktion,
kommunikation og processtyring og evaluering som omdrejningspunkt.
kvaliteten af de valg, som foretages af web 2.0-læremidler i danskfaget. I
kapitlet fokuseres der på læremiddel evaluering af nogle af de funktioner,
som typisk tilskrives web 2.0-værktøjerne, ligesom der gives eksempler
på læremiddelevaluering af funktionelle læremidler, der har produktion,
kommunikation og processtyring og evaluering som omdrejningspunkt.
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Titel | Didaktisk design i dansk |
Antal sider | 21 |
Vol/bind | 1 |
Udgivelsessted | København |
Forlag | Hans Reitzels Forlag |
Publikationsdato | 1 jan. 2014 |
Udgave | 1 |
Artikelnummer | 4 |
ISBN (Trykt) | 978-87-412-5760-0 |
Status | Udgivet - 1 jan. 2014 |
Emneord
- digitalisering
- web 2.0 virtuel læring