Læremiddelevaluering af web 2.0 læremidler

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiUndervisning

Abstract

Kapitlet etablerer og afprøver et analyseapparat, der bidrager til at højne
kvaliteten af de valg, som foretages af web 2.0-læremidler i danskfaget. I
kapitlet fokuseres der på læremiddel evaluering af nogle af de funktioner,
som typisk tilskrives web 2.0-værktøjerne, ligesom der gives eksempler
på læremiddelevaluering af funktionelle læremidler, der har produktion,
kommunikation og processtyring og evaluering som omdrejningspunkt.
OriginalsprogDansk
TitelDidaktisk design i dansk
Antal sider21
Vol/bind1
UdgivelsesstedKøbenhavn
ForlagHans Reitzels Forlag
Publikationsdato1 jan. 2014
Udgave1
Artikelnummer4
ISBN (Trykt)978-87-412-5760-0
StatusUdgivet - 1 jan. 2014

Emneord

  • digitalisering
  • web 2.0 virtuel læring

Citationsformater