Lærerens scenariekompetence. didaktik 3.0: faglighed, undervisning og it i det 21. århundrede

Simon Skov Fougt

    Publikation: Bog/antologi/rapport/kliniske retningslinjerBogForskningpeer review

    Abstract

    Denne bog præsenterer en ny didaktisk model, der støtter læreren i at undervise scenariebaseret – det vil sige i projekter, der er koblet til samfundet uden for skolen: Den scenariedidaktiske relationsmodel. Modellen skærper blikket for undervisningens kompleksitet og udpeger en række relationer, som læreren må forholde sig til, herunder fag, teknologi, stof, læremidler, mål, elever og produkt.
    OriginalsprogDansk
    UdgivelsesstedKøbenhavn
    ForlagAkademisk Forlag
    Antal sider207
    ISBN (Trykt)978-87-500-5098-8
    StatusUdgivet - 2018
    NavnDidaktikserien

    Emneord

    • Læring, pædagogik og undervisning

    Citationsformater