Læreres faglige blik på eleverne i klassen og det fraværende blik på børn

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologi

    Abstract

    Forskning i lærerfaglighed, differentiering og inklusion i folkeskolen viser, at eksklusion af en gruppe elever i skolen er en aktuel problemstilling.
    OriginalsprogDansk
    TitelProfessionelle blikke på den anden : Når fortællinger forandrer identiteter
    RedaktørerChalotte Glintborg, Lotte Heedegaard-Sørensen, Birgit Kirkebæk
    Antal sider14
    ForlagFrydenlund Academic
    Publikationsdatojan. 2018
    Sider186-205
    ISBN (Trykt)9788771187793
    StatusUdgivet - jan. 2018

    Emneord

    • Undersøgelsesdesign, teori og metode

    Citationsformater

    Grumløse, S. P. (2018). Læreres faglige blik på eleverne i klassen og det fraværende blik på børn. I C. Glintborg, L. Heedegaard-Sørensen, & B. Kirkebæk (red.), Professionelle blikke på den anden: Når fortællinger forandrer identiteter (s. 186-205). Frydenlund Academic.