Abstract
Artiklen fokuserer på lærerstuderendes refleksioner over egen undervisning i bevægelsesaktiviteter i dansk og matematik på 3. og 4.
klassetrin. Metoden ”video-stimulated recall (VSR), reflection and dialogue interviews” er blevet anvendt i et pilotprojekt, hvor formålet har
været at undersøge essensen af lærerstuderendes oplevelser, og hvad
de reflekterer over før, under og efter undervisningen.
klassetrin. Metoden ”video-stimulated recall (VSR), reflection and dialogue interviews” er blevet anvendt i et pilotprojekt, hvor formålet har
været at undersøge essensen af lærerstuderendes oplevelser, og hvad
de reflekterer over før, under og efter undervisningen.
| Originalsprog | Dansk |
|---|---|
| Tidsskrift | Unge Pædagoger |
| Vol/bind | 83 |
| Udgave nummer | 2 |
| Sider (fra-til) | 41-50 |
| Antal sider | 10 |
| ISSN | 0106-5386 |
| Status | Udgivet - 17 jun. 2022 |
Emneord
- Uddannelse, professioner og erhverv
- Refleksion i læreruddannelsen