Lærerstuderendes udvikling af sammenhængsforståelse gennem fællesfaglig undervsining: kobling mellem ankerbegreber og begrebskort som evalueringsredskaber

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til rapportFormidling

OriginalsprogDansk
TitelEvaluering i et dobbelt didaktisk perspektiv - undervisningsinterventioner i læreruddannelsen i anden temaperiode - Samlet afrapportering af anden temaperiode i læreruddannelsesindsatsens professionelle læringsfællesskaber 2023-2024
RedaktørerKia Wied
Antal sider7
ForlagNAFA - Naturfagsakademiet
Publikationsdato2024
Sider146-152
StatusUdgivet - 2024
BegivenhedNAFA opstart TEMA 2 - VIA University College, Horsens, Danmark
Varighed: 16 maj 202316 maj 2023

Seminar

SeminarNAFA opstart TEMA 2
LokationVIA University College
Land/OmrådeDanmark
ByHorsens
Periode16/05/2316/05/23

Emneord

  • Uddannelse, professioner og erhverv
  • evaluering
  • naturfagsundervisning
  • professionelle læringsfællesksaber
  • NAFA Læreruddannelsen
  • NAFA: NAFA

    Barfod, K. S. (Projektdeltager)

    01/03/2201/03/29

    Projekter: ProjektUdviklingsprojekt/ Innovation

Citationsformater