Læring gennem aktivitet og samarbejde: Design og implementering af blended learning i praksis

Publikation: Kandidat/diplom/masterMasterForskning

Abstract

Modul 5 er et tværfagligt modul med jordemoder-, fysioterapeut-, ergoterapeut-, sygepleje- og radiografstuderende. Der er ca 230 studerende i alt. Modulet er denne gang væsentligt ændret, blendet learning anvendes som princip for tilrettelæggelse af undervisningen. Der er fokus på innovation, entreprenørskab, hvorfor studerendes aktive deltagelse samt udvikling af fortagsomhed bliver vigtig. Opgaven beskriver et udviklet undervisningsdesign, hvor vi benytter blended learning. Vi sætter fokus på kommunikation i tværfagligt samarbejde – afgrænset til 2 lektioner i auditoriet, som optakt til gruppearbejde om kommunikation i tværfagligt samarbejde samt virtuel feedback på kommunikationsopgaven.
OriginalsprogDansk
StatusUdgivet - 8 nov. 2013

Emneord

  • undervisningsteknologi
  • blended learning
  • tværfagligt samarbejde

Citationsformater