TY - GEN
T1 - Læring gennem aktivitet og samarbejde
T2 - Design og implementering af blended learning i praksis
AU - Duus, Lene
AU - Bruhn, Stinne
AU - Sørensen, Brigitte
AU - Cortnum, Jette
PY - 2013/11/8
Y1 - 2013/11/8
N2 - Modul 5 er et tværfagligt modul med jordemoder-, fysioterapeut-, ergoterapeut-, sygepleje- og radiografstuderende. Der er ca 230 studerende i alt. Modulet er denne gang væsentligt ændret, blendet learning anvendes som princip for tilrettelæggelse af undervisningen. Der er fokus på innovation, entreprenørskab, hvorfor studerendes aktive deltagelse samt udvikling af fortagsomhed bliver vigtig. Opgaven beskriver et udviklet undervisningsdesign, hvor vi benytter blended learning. Vi sætter fokus på kommunikation i tværfagligt samarbejde – afgrænset til 2 lektioner i auditoriet, som optakt til gruppearbejde om kommunikation i tværfagligt samarbejde samt virtuel feedback på kommunikationsopgaven.
AB - Modul 5 er et tværfagligt modul med jordemoder-, fysioterapeut-, ergoterapeut-, sygepleje- og radiografstuderende. Der er ca 230 studerende i alt. Modulet er denne gang væsentligt ændret, blendet learning anvendes som princip for tilrettelæggelse af undervisningen. Der er fokus på innovation, entreprenørskab, hvorfor studerendes aktive deltagelse samt udvikling af fortagsomhed bliver vigtig. Opgaven beskriver et udviklet undervisningsdesign, hvor vi benytter blended learning. Vi sætter fokus på kommunikation i tværfagligt samarbejde – afgrænset til 2 lektioner i auditoriet, som optakt til gruppearbejde om kommunikation i tværfagligt samarbejde samt virtuel feedback på kommunikationsopgaven.
KW - undervisningsteknologi
KW - blended learning
KW - tværfagligt samarbejde
M3 - Master
ER -