Aktiviteter pr. år
Abstract
Artiklen præsenterer dele af resultater fra et praksisnært forsknings-og udviklingsprojekt omhandlende læringscirkler inspireret af finske peer-mentoring metode. Der er udviklet og afprøvet en model, hvor hensigten er at styrke dimittenders (4. årgangs studerende og nyuddannede lærere) praksisparathed og at kvalificere dem til fortsat professionel udvikling.
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Artikelnummer | 8 |
Tidsskrift | Liv I Skolen |
Vol/bind | 24 |
Udgave nummer | 1 |
Sider (fra-til) | 64-75 |
Antal sider | 12 |
ISSN | 1398-2613 |
Status | Udgivet - 2022 |
Emneord
- kompetenceudvikling
- læringscirkel
- læringsfællesskaber
- overgang fra studerende til nyuddannet
- peermentoring
Aktiviteter
- 1 Foredrag eller oplæg
-
Læringscirkler - outro-intro
Halse, E. (Oplægsholder)
3 okt. 2022Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag eller oplæg