Aktiviteter pr. år
Abstract
Artiklen præsenterer dele af resultater fra et praksisnært forsknings-og udviklingsprojekt omhandlende læringscirkler inspireret af finske peer-mentoring metode. Der er udviklet og afprøvet en model, hvor hensigten er at styrke dimittenders (4. årgangs studerende og nyuddannede lærere) praksisparathed og at kvalificere dem til fortsat professionel udvikling.
| Originalsprog | Dansk |
|---|---|
| Artikelnummer | 8 |
| Tidsskrift | Liv I Skolen |
| Vol/bind | 24 |
| Udgave nummer | 1 |
| Sider (fra-til) | 64-75 |
| Antal sider | 12 |
| ISSN | 1398-2613 |
| Status | Udgivet - 2022 |
Emneord
- kompetenceudvikling
- læringscirkel
- læringsfællesskaber
- overgang fra studerende til nyuddannet
- peermentoring
Aktiviteter
- 1 Foredrag eller oplæg
-
Læringscirkler - outro-intro
Halse, E. (Oplægsholder)
3 okt. 2022Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag eller oplæg