Abstract
Komparativ analyse af biologi-undervisningsmaterialer med henblik på sprog, læsbarhed, læsetilpasning og læseunderstøttende elementer. med udgangspunkt i biologifagenes curricula i henholdsvis Italien, Danmark og Wales
Bidragets oversatte titel | Det lingvistiske element i science-undervisningen |
---|---|
Originalsprog | Andet |
Titel | Educazione linguistica e apprendimento/insegnamento delle discipline matematico-scientifiche |
Redaktører | Francesco Di Renzo |
Antal sider | 16 |
Vol/bind | 2 |
Udgivelsessted | Torino |
Forlag | Aracne editrice |
Publikationsdato | dec. 2016 |
Sider | 139-154 |
ISBN (Elektronisk) | 978-88-255-0030-1 |
Status | Udgivet - dec. 2016 |
Begivenhed | Convegno Nationale Giscel: Educazione Linguistica e apprendimento/insegnamento delle discipline matematico-scientifiche - Rom, Roma, Italien Varighed: 27 mar. 2014 → 29 mar. 2014 Konferencens nummer: XVIII |
Konference
Konference | Convegno Nationale Giscel |
---|---|
Nummer | XVIII |
Lokation | Rom |
Land/Område | Italien |
By | Roma |
Periode | 27/03/14 → 29/03/14 |
Emneord
- Læring, pædagogik og undervisning
- læsning i fagene
- natur/teknologi