Projekter pr. år
Abstract
Fra hjørnet, fra den knebne plads, der er ledig bag en halvt åben skabslåge, kan man se alle 25 børn i det lille klasseværelse, børnehaveklasseleder og skolepædagog. Børnene sidder i grupper af forskellig størrelse. Foran sig har
de fleste et omfangsrigt penalhus og deres bogstavbog. Børnene lader til at være trygge ved de professionelle voksne og hinanden. Der er ikke særlig meget støj. Umiddelbart tænker man, at her er der da arbejdsro?
de fleste et omfangsrigt penalhus og deres bogstavbog. Børnene lader til at være trygge ved de professionelle voksne og hinanden. Der er ikke særlig meget støj. Umiddelbart tænker man, at her er der da arbejdsro?
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Tidsskrift | Viden om Literacy |
Vol/bind | 22 |
Sider (fra-til) | 82-87 |
Antal sider | 7 |
ISSN | 2245-2761 |
Status | Udgivet - 8 sep. 2017 |
Emneord
- Læring, pædagogik og undervisning
- literacydidaktik
- literacypædagogik
- læringsrum
Projekter
- 1 Afsluttet
-
Tidlig Literacy - tidlig numeracy
Hannibal, S. S. (Projektdeltager), Andersen, M. W. (Projektdeltager), Kaas, T. (Projektdeltager), Freil, O. (Projektdeltager), Reusch, C. F. (Projektleder), Hannibal, S. S. (Projektdeltager), Basse, L. (Projektdeltager), Andersen, M. W. (Projektdeltager), Kaas, T. (Projektdeltager), Freil, O. (Projektdeltager), Anker, M. (Projektleder) & Reusch, C. F. (Projektleder)
01/01/16 → 31/12/18
Projekter: Projekt › Udviklingsprojekt/ Innovation
Fil