Abstract
Hvorfor og hvordan opsøges, overføres og indføres udefrakommende
idéer til en specifik organisation? Det er omdrejningspunktet for denne
artikel, som stiller skarpt på, hvordan man som skoleledelse kan arbejde
med og implementere idéer, som er indlejret i kompetenceudviklingsforløb.
Artiklen fremhæver de mulige utilsigtede konsekvenser, når man
ikke formår at skabe sammenhæng mellem, hvorfor og hvordan idéerne
skal opsøges og indføres i den specifikke organisation.
idéer til en specifik organisation? Det er omdrejningspunktet for denne
artikel, som stiller skarpt på, hvordan man som skoleledelse kan arbejde
med og implementere idéer, som er indlejret i kompetenceudviklingsforløb.
Artiklen fremhæver de mulige utilsigtede konsekvenser, når man
ikke formår at skabe sammenhæng mellem, hvorfor og hvordan idéerne
skal opsøges og indføres i den specifikke organisation.
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Tidsskrift | Ledelse i Morgen |
Vol/bind | 25 |
Udgave nummer | 3 |
Sider (fra-til) | 13-17 |
Antal sider | 5 |
ISSN | 2446-1717 |
Status | Udgivet - 14 feb. 2022 |