Abstract
Begejstringen er bestemt til at få øje på, når Lisbet Kjærgaard, souschef på Skolen på Duevej, taler om Tidlig literacy − tidlig numeracy-projektet. Som ledelsesansvarlig for indskolingen har hun sammen med SFO-lederen det seneste år været dybt involveret i projektet. Noget der både har medført faglig udvikling og ny faglig bevidsthed hos skolens pædagoguddannede personale. Centeret mødte
hende til en snak om, hvordan det er gået for sig.
hende til en snak om, hvordan det er gået for sig.
| Originalsprog | Dansk |
|---|---|
| Tidsskrift | Viden om Literacy |
| Vol/bind | Viden om Literacy |
| Udgave nummer | 22 |
| Sider (fra-til) | 98-99 |
| Antal sider | 2 |
| ISSN | 2245-2761 |
| Status | Udgivet - 30 sep. 2008 |
Emneord
- Læring, pædagogik og undervisning