@book{b384471ecb2d40cfaac0ad7055e8681b,
title = "Litteraturstudie: M{\aa}lgruppeindsigter",
abstract = "Litteraturstudiet anvender begrebet m{\aa}lgruppeindsigter om det, man p{\aa} engelsk fagsprog kalder consumer insights. P{\aa} dansk anvender kommunikations- og marketingbranchen prim{\ae}rt begrebet indsigt og i s{\ae}rdeleshed begrebet i ental bestemt form: Indsigten. Anvendelsen af m{\aa}lgruppeindsigter er s{\aa}ledes en fordanskning af det engelske ditto og en lidt mere pr{\ae}cis d{\ae}kkende begrebsdefinition end blot indsigter eller indsigten. Litteraturstudiets overordnede form{\aa}l er at afd{\ae}kke den eksisterende viden om m{\aa}lgruppeindsigter og p{\aa} den baggrund at finde svar p{\aa}, hvordan man definerer begrebet m{\aa}lgruppeindsigt og hvordan man konkret identificerer m{\aa}lgruppeindsigter i data. Fokus i litteraturstudiet er s{\aa}ledes at afd{\ae}kke udvalgt, eksisterende litteratur om m{\aa}lgruppeindsigter med henblik p{\aa}, hvordan man i praksis arbejder med at identificere m{\aa}lgruppeindsigter.",
keywords = "kommunikation, consumer insights, m{\aa}lgrupper",
author = "Andersen, {Jesper Overby}",
year = "2021",
language = "Dansk",
publisher = "Danmarks Medie- og Journalisth{\o}jskole",
address = "Danmark",
}