Made in Denmark 2014 - Evaluering af Tilskueroplevelse og Turismeøkonomiske Effekter

Henrik Toft, Mads Zahle Østergaard

Publikation: Bog/antologi/rapport/Ph.d. afhandlingRapportFormidling

18 Downloads (Pure)

Abstract

Denne rapport er en effektanalyse af golftuneringen, Made in Denmark 2014. Rapporten er udfærdiget af to delanalyser - en analyse af tilskuertilfredsheden ved eventen, og en analyse af de turismeøkonomiske effekter, som følge af eventens afholdelse. Rapporten er hovedsageligt udfærdigt på baggrund af et kvantitativt datafundament, men indeholder desuden nogle få kvalitative aspekter. Samlet set er rapportens formål at skabe indsigt i, hvordan Made in Denmark blev modtaget af eventens tilskuere og hvilke effekter turneringen skabte for det lokalmiljø, hvor den blev afholdt.
OriginalsprogDansk
Antal sider90
StatusUdgivet - 15 dec. 2014

Citationsformater