Markedskommunikation

Jan Halberg Madsen, Morten Haase, Michael Bregendahl

Publikation: Bog/antologi/rapport/Ph.d. afhandlingBogUndervisning

Abstract

Markedskommunikation beskriver virksomhedernes kommunikation med samfundet – og dermed også kunderne.

Materialet gennemgår kort og præcist forskellige former for kommunikation. De teoretiske pointer illustreres med aktuelle eksempler. Udgivelsen giver eleverne mulighed for at arbejde selvstændigt med stoffet.

I Markedskommunikation finder du blandt andet materiale om sociale medier, online markedsføring, big data, oplevelsesbaseret kommunikation, kultur og reklamer, etik i markedsføring og reklameanalyse.

Udgivelsen klæder eleverne på til at analysere reklamer og kommunikation – og til at kreere egne kampagner.
OriginalsprogDansk
UdgivelsesstedAarhus
ForlagSystime
Udgave4
Antal sider310
ISBN (Trykt)978-87-616-9345-7
StatusUdgivet - 1 sep. 2018

Emneord

  • Medier, kommunikation og sprog
  • markedskommunikation

Citationsformater