Medbetjening i digital borgerservice

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper/skriftligt oplægForskning

    Abstract

    Medbetjening, der er et alternativ til henholdsvis traditionel ansigt-til-ansigt betjening og selvbetjening, er omdrejningspunktet for diskussionen i denne artikel, hvor jeg ud fra et sociologisk perspektiv på arbejdslivssituationer belyser aspekter af digitaliseringsstrategiens praktiske udmøntning. Under betragtning af etnografiske beskrivelser af observerede og til dels dokumenterede relationer mellem medarbejdere, medborgere samt digitale selvbetjeningsløsninger diskuterer jeg forskellige effekter af digitalisering
    OriginalsprogDansk
    Publikationsdato13 aug. 2014
    Antal sider22
    StatusUdgivet - 13 aug. 2014
    BegivenhedNoPSA’s XVII Nordiska statsvetarkongress: Arbejdsgruppe 16: Forvaltningspolitikk og reformer i offentlige sektor: Ansvar, samordning og kvaliteten til offentlige myndigheter - Göteborgs universitet, Göteborg, Sverige
    Varighed: 12 aug. 201415 nov. 2014

    Konference

    KonferenceNoPSA’s XVII Nordiska statsvetarkongress
    LokationGöteborgs universitet
    Land/OmrådeSverige
    ByGöteborg
    Periode12/08/1415/11/14

    Emneord

    • digital kommunikation

    Citationsformater