Mentorindsats, læsefaglig mestringsforventning og selvbillede: perspektiver fra kvantitative og kvalitative analyser

Charlotte Christiansen, Stine Fuglsang Engmose, Helle Bundgaard Svendsen, Minna Nørgaard Bruun

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelForskningpeer review

Abstract

Præsentation af resultater fra udviklingsprojektet "Læsesucces for ordblinde børn", hvor dobbeltudfordrede elever på mellemtrinnet i 1-2 år får tilknyttet en mentor
OriginalsprogEngelsk
TidsskriftViden om Literacy
Udgave nummer33
Sider (fra-til)84-96
Antal sider13
ISSN2246-6517
StatusUdgivet - maj 2023

Emneord

  • Læring, pædagogik og undervisning
  • dysleksi
  • mentorindsats
  • mestringsforventning
  • ordblindhed

Fingeraftryk

Dyk ned i forskningsemnerne om 'Mentorindsats, læsefaglig mestringsforventning og selvbillede: perspektiver fra kvantitative og kvalitative analyser'. Sammen danner de et unikt fingeraftryk.

Citationsformater