Projekter pr. år
Abstract
Præsentation af resultater fra udviklingsprojektet "Læsesucces for ordblinde børn", hvor dobbeltudfordrede elever på mellemtrinnet i 1-2 år får tilknyttet en mentor
Originalsprog | Engelsk |
---|---|
Tidsskrift | Viden om Literacy |
Udgave nummer | 33 |
Sider (fra-til) | 84-96 |
Antal sider | 13 |
ISSN | 2246-6517 |
Status | Udgivet - maj 2023 |
Emneord
- Læring, pædagogik og undervisning
- dysleksi
- mentorindsats
- mestringsforventning
- ordblindhed
Fingeraftryk
Dyk ned i forskningsemnerne om 'Mentorindsats, læsefaglig mestringsforventning og selvbillede: perspektiver fra kvantitative og kvalitative analyser'. Sammen danner de et unikt fingeraftryk.Projekter
- 1 Afsluttet
-
Læsesucces for ordblinde børn – et tværfagligt samarbejde om ordblinde børns læseudvikling
Engmose, S. F. (Projektdeltager), Svendsen, H. B. (Projektleder), Laursen, M. S. (Projektdeltager), Grene, H. B. (Projektdeltager), Rasmussen, S. E. (Projektdeltager), Buch, B. (Projektdeltager), Christiansen, C. (Projektdeltager), Mortensen, P. (Projektdeltager), Heiden, T. R. (Projektdeltager), Olesen, M. I. K. (Projektdeltager), Bruun, M. N. (Projektleder), Rønberg, L. (Projektdeltager), Brok, L. S. (Projektdeltager) & Laursen, M. S. (Projektleder)
10/12/19 → 30/06/23
Projekter: Projekt › Udviklingsprojekt/ Innovation