Multilingualism in Danish pre-service teachers’ writing assignments: between theory and practice

Bidragets oversatte titel: Flersprogethed i danske lærerstuderendes skriflige opgaver. Mellem teori og praksis.: Mellem teori og praksis.

Winnie Østergaard, Anna-Vera Meidell Sigsgaard, Thomas Roed Heiden, Lone Wulff, Christine Worm

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

Bidragets oversatte titelFlersprogethed i danske lærerstuderendes skriflige opgaver. Mellem teori og praksis.: Mellem teori og praksis.
OriginalsprogEngelsk
TitelTeacher education for working in linguistically diverse classrooms : Nordic perspectives
RedaktørerAnne Reath Warren, Jonas Yassin Iversen, Boglárka Straszer
Antal sider28
UdgivelsesstedBerlin
ForlagLanguage Science Press
Publikationsdato2025
Sider99-126
Kapitel5
ISBN (Trykt)9783985541362
ISBN (Elektronisk)9783961105076
DOI
StatusUdgivet - 2025
NavnCurrent Issues in Bilingualism,
ISSN2747-9927

Emneord

  • Skoler, fag og institutioner
  • Bilingualism
  • Flersprogethed
  • Læreruddannelse
  • Uddannelse, professioner og erhverv
  • Bilingualisme
  • Flersprogethed
  • Læreruddannelse

Citationsformater