Abstract
dette materiale møder eleverne andres multimodale fortællinger og fremstiller deres egne. Med afsæt i en nyskreven Kenneth Bøgh Andersen-tekst som modeltekst skal eleverne fremstille en interaktiv fortælling, hvor de fortæller i både skrift, farver og billeder, altså multimodalt. Fremstillingsprocessen stilladseres tydeligt i materialet, ligesom der er fokus på, hvordan eleverne kan give og modtage respons i løbet af processen.
Materialet kan indgå i forskellige faglige sammenhænge: Forfatterskabslæsning af Kenneth Bøgh Andersen, multimodale fortællinger, skrivelyst, fremstilling, respons og interaktive tekster.
Materialet kan indgå i forskellige faglige sammenhænge: Forfatterskabslæsning af Kenneth Bøgh Andersen, multimodale fortællinger, skrivelyst, fremstilling, respons og interaktive tekster.
Originalsprog | Dansk |
---|
Udgivelsessted | København |
---|---|
Forlag | Alinea |
Antal sider | 64 |
ISBN (Trykt) | 978-87-23-51498-1 |
Status | Udgivet - 2018 |
Emneord
- Læring, pædagogik og undervisning