Projekter pr. år
Abstract
Følgeforskningen har fulgt og indsamlet data fra de 15 lokale projekter gennem den 1½ års projektperiode. Den samlede anbefaling fra følgeforskningen er, at der fortsat samarbejdes mellem museum, skole og kommune, fordi der i partnerskaberne opstår et motiverende, personligt og fagligt udviklingsrum både for deltagende museumsinspektører, lærere og elever. Ligeledes dokumenterer rapporten, at eleverne får et stort læringsudbytte, som har betydning for både den måde de opfatter sig selv på, deres kompetencer, hvilke holdninger og værdier de har, samt en øget selvtillid idet de har gennemført en svær opgave.
Originalsprog | Dansk |
---|
Udgivelsessted | Jelling |
---|---|
Forlag | Nationalt Videnscenter for Historie- og Kulturformidling |
Vol/bind | 1 |
Udgave | 1 |
Antal sider | 162 |
ISBN (Trykt) | 978-87-93587-04-5 |
ISBN (Elektronisk) | 978-87-93587-05-2 |
Status | Udgivet - jul. 2017 |
Projekter
- 2 Afsluttet
-
Museet i den åbne skole
Andersen, M. F. (Projektleder), Olesen, M. B. (Projektdeltager), Steensen, S. C. (Projektdeltager) & Knudsen, G. L. (Projektdeltager)
01/06/15 → 13/01/17
Projekter: Projekt › Udviklingsprojekt/ Innovation
-
Museet i den åbne skole, følgeforskning
Olesen, M. B. (Projektdeltager) & Knudsen, G. L. (Projektdeltager)
01/06/15 → 01/02/17
Projekter: Projekt › Forskning