Projekter pr. år
Abstract
I denne artikel reflekteres over et aktionslæringsprojekt, hvor børnene i en 4. klasse engagerede sig i interviews med deres forældre som en del af undervisningen. Gennem eksperimenter med skole-hjem-samarbejdet skabte lærer og pædagog et
læringsmiljø, som inviterede hjemmenes erfaringer og viden ind i klasserummet, og på den baggrund udviklede teamet et nyt syn på hjemmenes ressourcer.
læringsmiljø, som inviterede hjemmenes erfaringer og viden ind i klasserummet, og på den baggrund udviklede teamet et nyt syn på hjemmenes ressourcer.
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Tidsskrift | Unge Paedagoger |
Vol/bind | 2021 |
Udgave nummer | 3 |
Sider (fra-til) | 64-75 |
Antal sider | 12 |
ISSN | 0106-5386 |
Status | Udgivet - okt. 2021 |
Projekter
- 1 Afsluttet
-
Teachers Wellbeing
Sauzet, S. (Projektdeltager), Husted, M. (Projektleder), Lind, U. (Projektleder), Tofteng, D. M. B. (Projektleder), Vaaben, N. K. (Projektdeltager), Böwadt, P. R. (Projektdeltager), Pedersen, R. (Projektdeltager), Hansen, M. B. (Projektdeltager), Kofoed-Heller, K. (Projektdeltager), Dupont, C. (Projektdeltager), Aabro, C. M. (Projektdeltager) & Davy, S. L. G. (Projektdeltager)
01/05/17 → 01/01/20
Projekter: Projekt › Forskning