Projekter pr. år
Abstract
I dette kapitel præsenteres en række eksempler på, hvordan unge ordblinde anvender læse- og skriveteknologi som en integreret del af deres stavning og skrivning.
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Titel | Genrepædagogik : - og andre nye veje i læse- og skriveundervisningen |
Redaktører | Mette Vedsgaard Christensen |
Antal sider | 17 |
Udgivelsessted | Kbh. |
Forlag | Hans Reitzels Forlag |
Publikationsdato | 1 jun. 2016 |
Udgave | 1. |
Sider | 139-156 |
ISBN (Trykt) | 978-87-412-6554-4 |
Status | Udgivet - 1 jun. 2016 |
Emneord
- Læring, pædagogik og undervisning
Projekter
- 1 Afsluttet
-
Ph.d.projekt: Teknologibaseret læsning og skrivning i folkeskolen
Svendsen, H. B. (Projektdeltager)
01/01/13 → 15/12/16
Projekter: Projekt › Forskning
Fil