Abstract
Artiklens forfatter redegør for, hvordan vi netop nu ser en ”tredje bølge” af
it-integrationsforsøg i folkeskolen. Første bølge handlede primært om lærernes basale it-færdigheder. Anden bølge handlede om generel integration af it i undervisningen, og nu er fokus på integration af it i skolens fag.
Men hvad skal der til, for at it kan integreres i skolens fag på en måde, så undervisningen lever op til Fælles Mål?
it-integrationsforsøg i folkeskolen. Første bølge handlede primært om lærernes basale it-færdigheder. Anden bølge handlede om generel integration af it i undervisningen, og nu er fokus på integration af it i skolens fag.
Men hvad skal der til, for at it kan integreres i skolens fag på en måde, så undervisningen lever op til Fælles Mål?
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Tidsskrift | Skolen i morgen |
Udgave nummer | 5 |
Antal sider | 3 |
ISSN | 1397-7458 |
Status | Udgivet - feb. 2013 |
Emneord
- tekniske hjælpemidler