Når hverdagen italesættes: om fokusgrupper og brug af cases som empirisk grundlag for kompetenceafklaring og kompetenceudvikling i en undervisningspraksis

Helle Kronborg Jensen, Mona Kyndi, Peter Errboe Jensen

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologi

OriginalsprogDansk
TitelKompetenceudvikling på anerkendelsens betingelser
RedaktørerMai-Britt Klitgaard, Hanne Seyer-Hansen, Vibeke Nørholm
Antal sider27
Udgivelses stedKøbenhavn
ForlagBooks on Demand GmbH
Publikationsdato2007
Siderside 35 – 61.
ISBN (Trykt)978-87-67691-211-6
StatusUdgivet - 2007

Emneord

  • underviserkompetence

Citationsformater

Jensen, H. K., Kyndi, M., & Jensen, P. E. (2007). Når hverdagen italesættes: om fokusgrupper og brug af cases som empirisk grundlag for kompetenceafklaring og kompetenceudvikling i en undervisningspraksis. I M-B. Klitgaard, H. Seyer-Hansen, & V. Nørholm (red.), Kompetenceudvikling på anerkendelsens betingelser (s. side 35 – 61.). Books on Demand GmbH.