TY - CHAP
T1 - Når læring bliver begrænset, upræcis eller utilstrækkelig
AU - Lau, Dorthe
PY - 2017/9/1
Y1 - 2017/9/1
N2 - Bogens fokus, og som titlen indikerer, er rettet mod spørgsmålene om, hvorfor og hvordan det til tider forekommer, at børns læring i visse situationer af den professionelle opfattes hindret eller som fordrejet, begrænset, hæmmet, udeblevet, upræcis eller utilstrækkelig på anden måde, hvilket er mindst lige så relevant at afdække som at søge at forstå, hvad der rent faktisk medfører læring. Dette må derfor ses som to sider af samme sag.
AB - Bogens fokus, og som titlen indikerer, er rettet mod spørgsmålene om, hvorfor og hvordan det til tider forekommer, at børns læring i visse situationer af den professionelle opfattes hindret eller som fordrejet, begrænset, hæmmet, udeblevet, upræcis eller utilstrækkelig på anden måde, hvilket er mindst lige så relevant at afdække som at søge at forstå, hvad der rent faktisk medfører læring. Dette må derfor ses som to sider af samme sag.
KW - Læring, pædagogik og undervisning
KW - Skoler, fag og institutioner
KW - Børn og unge
M3 - Bidrag til bog/antologi
SN - 978-87-7160-163-3
T3 - Undervisning og læring
SP - 95
EP - 106
BT - Læring eller ikke-læring ?
A2 - Mellon, Karsten
PB - Dafolo
CY - Frederikshavn
ER -