Når læring bliver begrænset, upræcis eller utilstrækkelig

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Abstract

Bogens fokus, og som titlen indikerer, er rettet mod spørgsmålene om, hvorfor og hvordan det til tider forekommer, at børns læring i visse situationer af den professionelle opfattes hindret eller som fordrejet, begrænset, hæmmet, udeblevet, upræcis eller utilstrækkelig på anden måde, hvilket er mindst lige så relevant at afdække som at søge at forstå, hvad der rent faktisk medfører læring. Dette må derfor ses som to sider af samme sag.
OriginalsprogDansk
TitelLæring eller ikke-læring ?
RedaktørerKarsten Mellon
Antal sider11
UdgivelsesstedFrederikshavn
ForlagDafolo
Publikationsdato1 sep. 2017
Udgave1. udgave
Sider95 - 106
Artikelnummer6
ISBN (Trykt)978-87-7160-163-3
StatusUdgivet - 1 sep. 2017
NavnUndervisning og læring

Emneord

  • Læring, pædagogik og undervisning
  • Skoler, fag og institutioner
  • Børn og unge

Citationsformater