Abstract
Artikel henvendt til professionelle og studerende med udgangspunkt i projektet: "En undersøgelse af den professionelle indsats’ betydning for inklusion i KRYDS feltet mellem særlige og almene behov "
Artiklen beskæftiger sig med 3 cases, som analyseres, særligt med udgangspunkt i passageteorier. Artiklen afsluttes med refleksionsspørgsmål i forhold til 2 perspektiver: 1 Medborgerskab: a. Barnet - b. Familien og 2 implementering: a. Fagligheden, b. Tværfagligheden, c. Det organisatoriske
Artiklen er således velegnet til anvendelse i undervisningen
Artiklen beskæftiger sig med 3 cases, som analyseres, særligt med udgangspunkt i passageteorier. Artiklen afsluttes med refleksionsspørgsmål i forhold til 2 perspektiver: 1 Medborgerskab: a. Barnet - b. Familien og 2 implementering: a. Fagligheden, b. Tværfagligheden, c. Det organisatoriske
Artiklen er således velegnet til anvendelse i undervisningen
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Publikationsdato | 2011 |
Status | Udgivet - 2011 |
Emneord
- diplomuddannelser
- børn- og ungediplomuddannelse
- social inklusion
- faglighed
- implementering
- medborgerskab
- passageteorier
- tværfaglighed
- social eksklusion