Abstract
At bruge biblioteket som ramme for en fiktiv fortælling er sket mange gange i litteraturhistorien. Måske er det fordi biblioteket byder sig til med nye muligheder, forstyrrelser, flydende grænser mellem fantasi og virkelighed og ja, kan skabe rum for undren.
I det følgende skal vi se nærmere på fænomenet undren, som det kan forstås indenfor rammerne af en dannelsestænkning og med særlig tilknytning til netop biblioteket – eller rettere PLC.
I det følgende skal vi se nærmere på fænomenet undren, som det kan forstås indenfor rammerne af en dannelsestænkning og med særlig tilknytning til netop biblioteket – eller rettere PLC.
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Tidsskrift | Børn & bøger |
Vol/bind | 72 |
Udgave nummer | 8 |
Sider (fra-til) | 16-17 |
Antal sider | 2 |
ISSN | 0006-7792 |
Status | Udgivet - 2019 |
Emneord
- Læring, pædagogik og undervisning
- Børn og unge