Abstract
Kommuner og erhvervsskoler indgår som noget relativt nyt i samarbejder om eud10. Det betyder, at lærere på erhvervsskoler står med nye udfordringer, som kræver samarbejde på forskellige niveauer og om forskelligt indhold. Artiklen tematiserer, hvorledes et lærerteam, som arbejder med Professionelle læringsfællesskaber, samarbejder om sådanne udfordringer. På baggrund af tre forskellige perspektiver – ledelse, lærere og forsker – redegøres for, hvordan udfordringer kommer til udtryk og nødvendiggør samarbejde for at inkludere eud10 elever på en erhvervsskole.
| Originalsprog | Dansk |
|---|---|
| Tidsskrift | Liv I Skolen |
| Vol/bind | 21 |
| Udgave nummer | 4 |
| Sider (fra-til) | 116-123 |
| Antal sider | 8 |
| ISSN | 1398-2613 |
| Status | Udgivet - 2019 |
Emneord
- Læring, pædagogik og undervisning
- PLF
- Uddannelse, professioner og erhverv