Projekter pr. år
Abstract
Med udgangspunkt i en diskussion af naturpædagogiske aktiviteter med børn i udsatte boligområder sætter dette kapitel fokus på krydsfeltet mellem naturpædagogik, bæredygtighed og ambitioner om social inklusion i en dansk kontekst.
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Titel | Almendidaktik - udfordringer og åbninger |
Redaktører | Monica Carlsson, Mikkel Stovgaard |
Antal sider | 14 |
Udgivelsessted | København |
Forlag | U Press |
Publikationsdato | 2021 |
Sider | 153-166 |
ISBN (Trykt) | 9788793890053 |
Status | Udgivet - 2021 |
Emneord
- Læring, pædagogik og undervisning
Projekter
- 1 Afsluttet
-
Pædagogik for bæredygtighed
Husted, M. (Projektleder), Jørgensen, N. J. (Projektdeltager), Møller, T. (Projektdeltager), Frøkjær, T. (Projektdeltager), Damgaard, B. V. (Projektdeltager), Bollingberg, K. (Projektdeltager), Madsen, K. D. (Projektleder), Mortensen, H. (Projektdeltager), Celinder, D. T. (Projektdeltager) & Nielsen, N. (Projektdeltager)
01/03/18 → 01/02/21
Projekter: Projekt › Udviklingsprojekt/ Innovation