Projekter pr. år
Abstract
Det vedhæftede kompendium er lavet som materiale til workshops med deltagende læreruddannere i den første fase i projektet ”Noticing Relational Perspectives” (2025-2027). Projektet er finansieret af Danmarks Frie Forskningsfond (DFF), undersøges forskellige refleksions- og feedbackmodeller i læreruddannelsen. Det handler særligt om videobaseret feedback i form af kooperative video-clubs med undervisere og studerende. Målet er at undersøge, hvilken betydning det har for lærerstuderendes observations- og undervisningspraksisser, med reference til relationelle samspil og læring og trivsel også på elevniveau.
Originalsprog | Dansk |
---|
Forlag | VIA University College |
---|---|
Antal sider | 25 |
Status | Udgivet - 2025 |
Projekter
- 1 Igangværende
-
Noticing relational perspectives
Prilop, C. N. (Projektleder), Nielsen, B. L. (Projektleder), Beck, M. H. (Projektdeltager), Rosholm, K. (Projektdeltager), Kvols, A. M. (Projektdeltager), Søndberg, A. (Projektdeltager), Clausen, C. H. (Projektdeltager), Errebo-Hansen, D. (Projektdeltager), Thygesen, J. (Projektdeltager), Abildtrup, M. (Projektdeltager), Pedersen, P. K. (Projektdeltager), Pedersen, J. R. (Projektdeltager), Gregersen, R. M. (Projektleder) & Korsgaard, M. T. (Projektdeltager)
01/04/25 → 31/12/27
Projekter: Projekt › Forskning